Tuesday 22 May 2012

Mereka tewas kami menang ^_^

Sukaneka anak saya...


Saya yang bersukan dan bersuka ria. Ayahanda pula yang 'hover' teruja..< bonda mengalah pada hari tersebut..ekeke3!! >. Kami bersukan seolah-olah itu sukaneka kami..kami masuk semua acara yang d pertandingkan untuk ibu bapa dan hasil nya???...KAMI MENANG 4 DARI 5. Hebat bukan penangan dari saya yang kelihatan seperti 'penguin' di tengah padang dan En sayur yang kelihatan seperti taugeh bila di gandingkan..wakakaka!!. Tapi fedulikk!! kami mmg johan..REAL JOHAN bukan johan RAJALAWAK tau..hek3!.


MEREKA???....
Masing2 terkesima di sudut padang dan membuat pelbagai ragam yang menguji minda dan perasaan kami sebagai ibu dan ayah yang hebak bersukan < sila terima dan jgn muntah..hahaha!! >. Saya dan En Sayur terkinja2 di tepi padang sebagai pom2 parents tapi mereka tetap mantain 'ala2 catwalk' di tengah padang..hasil nya??




TEWAS DALAM 6 ACARA...Reaksi kami??
Takpelah nak....tahun nih mungkin kalian belum mengerti erti kemenangan setelah berusaha. Next year kalian akan lebih dewasa untuk menilai tentang satu semangat yang akan kalian jadikan pendorong untuk bersaing. Bak kata anak bonda yang sulung...'dah kalah nak buat macam mana', ayat yang di gunakan untuk menenangkan adik2 nya yang keriau untuk dapatkan hadiah di pentas...keh3!!. Kalah tahun nih bukan bermakna kita akan kalah lagi tahun depan kan?..so mari lah kita tarik napas dalam2 dan heret kaki balik rumah dengan towel2 hadiah kemenangan bonda dan ayah yer. Moh kita layan kenangan pada hari tersebut yer anak2...
mood tgh baik..alhamdulillah

~ SAHABAT ~

kepala seisi meragam berjemaah..sigh!

bonda memberikan kata semangat

menunjuk ajar cara2 licik..hak3!!

dia mula dah..haru ooooo..sabar jer lah!!

mantain semangat..hahaha!!

apabila di dewan..mereka sungguh happy, putera lilin rupanya..adush!

ni hasil tangkapan bonda n ayah...penuh lemari bonda..hoho!

No comments :