Saturday, 24 August 2013

Semalam punya cerita..



Assalammualaikum wrt.

Hari ni hari ahad.
Hari ni bonda keja macam selalu.
Bosan macam selalu.
Ngantuk macam selalu.
Ramai budak kat opis ni macam selalu jugak.
huhuhuhu...wuwuwu...

-Bertabah lah hati-

Masa tulis entry ni dah tengahari.
Perut dah lapor.
Tapi jari masih gagah untuk menaip.
Otak masih berputar ligat untuk mencari ayat.

Takde apa sangat nak di kongsi.
Tapi tetiba teringat hal semalam.
Melepak petang bersama RYAN4.
Lama dah tak buat.
Kesian kat RYAN4..
Kesian kat diri sendiri jugak.
Pasal sibuk tahap ahli parlimen.
Padahal kerani cabuk jer.
Eh! jom layan gambar RYAN4.
Sebelum bonda tambah hilang arah..
ngeh3!!

cis! jangan usik toncet kita..-acai-

yeay! kami cucu kesayangan atok..konon lah! hik3!!

jom sapu laman umah atok..

saya lah 'superpenyapu'..emin.

banyak nak kena sapu ni cai..emin kata, kot lah ;)

Apa yang penting? kerjasama!

Semut dan momot

' Bonda..abg nak buat semut ni sebagai haiwan peliharaan tau, nama dia semut dan momot'

Hagak-hagak lah abg long ooiii...kerengga tuh! alahai..



'Ok..ni abg dah carik umah untuk semut n momot bonda'.

-sigh-

kaji selidik anak-anak..sesekali takpe. ^_^


Ok dah. tu jer nak cerita, bye.



#Al fatihah buat ibu tersayang.


2 comments :

Saljiah Zafirah said...

anak2 akak ke ni?
comel2 semuanya..=)
sy kecik2 dulu suke main kerengga jg..hihi
lagi teruk kak,sy lekat kerengga pada getah buah mempelam..haha.

Bonda Ryan said...

yer sayang..anak akk ada 4ketol...all boys. atas sebab tu jarang di lepaskan main kat tanah, banyak eksperimen haram dbuatnya nanti. huish! kejamnya awak adik..hik3!! tapi kelakar lah @saljiah zafirah