Sunday 22 September 2013

Jeling pun bonda sayang jerrrrr...hiks!



Assalammualaikum wrt..

Hai semua..
Sihat ker korang semua?
Bonda alhamdulillah.
RYAN4 pun sama.
En.sayur pun sama.
Eh! kami sihatlah semua ^_^

Tapikan..
Hati bonda tak sihat.
Awat?
Meh nak cerita.
Alahai...
nasib ada blog suam2 milo nih.

Macam-macam ceritalah.
Nama pun hidup.
Berakhirnya ujian maka berakhir lah hidup.
Selagi bernafas..
Selagi bernyawa..
Sila pasrah.

-Urut dada sendiri..sob3!-

Bonda ni kan...
Katanya kuat melawan.
Katanya keras hati.
Katanya tak panjang akal.
Katanya..
Katanya.

Wuwuwu..
Sedih mak nak.
Basah hati kapas nih tau.
Walaupun..
Memang semua itu benar :'(

Awak..
Bimbinglah saya.
Jangan pernah lupa beri peringatan.
Jangan pernah lalai beri pengajaran.
Jangan pernah lelah..
Jangan pernah jemu.

Awak..
Saya ni tulang rusuk yg bengkok.
Luruskan lah saya dengan kasih sayang.
Lembutkan lah saya dengan cara islam.
Lenturlah saya dengan sebaik-baik pegangan.

Awak..
Selalu saya katakan..
Kita datang dari dua latar yg berbeza.
Kita bertemu dari dua jalan yg berbeza arah.
Bukan mudah..
Bukan senang untuk kita bersatu.
Maafkan lah saya..
Maafkan saya.
Kerana masih tak bisa menjadi
isteri dan ibu yg awak harapkan.

Ok bye.
Jom sambung jeling-jeling En.sayur.

^____________^

#Pssstt..jeling sampai naik juling pun, saya tetap sayang awak dunia akhirat b, sila sejuk hati cepat2..plisshhhhhh <_>


No comments :