Sunday 27 October 2013

Rojak pasembur (baik baca pasal xde kaitan rojak pun, haha)



Assalammualaikum wrt.

Ni entry pendek..
pasal nak balik kemas barang.
Esok pagi-pagi buta aku nak ke Kota Kinabalu, Sabah.
Jauhkan?
Urusan kerja.

Tapi nak share kat korang gambar pagi tadi..


Masyal lah tuh..
Si bongsu.

-muncung mulut-

Merajuk dengan wan.
Lately ni semua pun nak buat sendiri.
Haish!.

Minggu lepas punya cerita pulak aku sibuk buat nih..


Dah siap punnnnnnn..^_^
Sorang jer aku jadik tikus dalam bilik nih.
Tinggal tunggu hari bersejarahnya jer.


Tak lama dah kan?
Adik bonda dah nak jadik laki orang.
Rasa macam baru semalam kumpul duit belanja sekolah nak belikan dia seluar pendek doraemon..kih3!!.

Mahal ooo masa tuh bagi aku.
5.00 Hengget selai.
Gigih sungguh aku waktu tuh.
Walau baru darjah 2.

Semua kerana sayang.
Time fly was very fast.

Kalau lah ibu ada...
Masa nih, Mesti lagi meriah.
kami sama-sama buat semuanya.
Al fatihah buat ibu tersayang.
Setahun 3bulan sudah ibu.
Rindu ibu.
-____-



No comments :