Monday, 9 July 2012

Cian RYAN4..:)



" Bonda..bonda kurus lah!! "
(nasib tak brek ngejut bonda nak..phew!!)

" Mana ada..bondakan gemok nih "

" Gemok pulak..aritu marah ikish kata gemok "

Motip?? ayat membodek ke tesco lertuh...:P

Lupakan lah yer nak..

Sebab ayat tiba2 kata bonda kurus tuh dah buat hati kapas bonda sentap.

Maka mood ke tesco pun lenyap.

Maap yer bebanyak anak2 suma.


* Nampak tak permainan bonda??..bukan susah nak elak dari psyco 4ketol nih...ekeke!!

4 comments :

faraherda. razalan said...

Tesco mane ni Ain? Hehehehe....bijak tol eh? Nak bondek bonda g jln2? Nakl beli jajan le tuhh!

desperate mama said...

hahahahahhaha....... pandai tu nak membodek bonda dia...

Bonda Ryan said...

kak fara...tesco seremban jer, ain dah jadik org 'eden' kak..hihi.no more kolumpo dah..huk3!!.balik bukit jalil pun macam balik umah persinggahan jer :(

Bonda Ryan said...

mama fiza..mana tumpah kuah klu tak ke nasik kan?..hew3!!