Wednesday 13 March 2013

Hanya kerana mata..aku resah!



Assalammualaikum wrt.

Pagi nih bonda tersayu sikit. Rindu pada bidadari mungkin. Dah hampir 2minggu tak ke rumah ibu, cuti minggu yang sudah balik tengok ayah..jadi jadual ke 'rumah baru' ibu tertunda :(. Mungkin jumaat baru berkesempatan.in sya Allah..semoga Allah swt memberikan ruang dan masa itu

Tapi arini ada nak kongsi cerita sikit. Korang tau kan kita nih bukan lah manusia yang baik2 macam Nabi atau isteri2 Nabi kan. Macam tu jugak lah aku nih. Aku bukannya isteri solehah sangat pun. jauh sangaaattttt nak jadi ibu mithali. Tapi hari2 aku bangun tido, aku kata kat diri sendiri..

' Aku nak jadik isteri paling menyejuk kan hati suami dan ibu yang paling disayangi anak2 '.

Tapi yer lah kan...aku ni manusia biasa yang memang suka syaitonnn tuh kacau. Pagi tadi aku marah pasal apa tak tau lah. Owwhh!! pasal aku kena duduk seat belakang. Pastu seat tuh penuh dengan bantal dan mainan RYAN4 aku yang bertuah tu lah. 

Aku marah.

Tapi aku tak membebel atau menghempas, aku jeling kat laki aku. Jeling tajam punya. Sian en.sayur. Terkebil2 jer tahan jeling mata aku nih. Serius weih! aku tak pernah jeling dia. Aku kalau marah...macam machingan mulut aku biasanya. Alah...pompuan kan? bebel tuh kan accessori kita..ekeke. Tapi macam biasalah...bila dah buat dosa hati pun tak tenanglah. Waktu aku tgh taip entry nih aku masih rasa bersalah sangat kat en.sayur. Camner nak pujuk? ker aku buat tak tau jer..ke macam mana?

Adoiyai!!


2 comments :

Ija said...

nanti encik sayur mesti akan sejuk sendiri :) kak as isteri yg baik..

Ija said...

nanti en sayur akan sejuk sendiri.. :) kak as isteri yang baik..