Saturday 13 April 2013

Bosan bermaharajalela!!



Assalammualaikum wrt.

Salam pagi ahad.

Bonda kerja hari ini seperti selalu.

Alhamdulillah.

Entah lah yer...sejak akhir2 ini bonda rasa bosan.

Bosan dengan semua.

Bosan dengan orang sekeliling!

Nasib ada RYAN4.

Bosan tu berjaya di nyahkan seketika.

Eh!! tapi tetap nak kata bosan!

Penat dengar cerita dusta!

Lelah dengar amukan puaka tanpa usul periksa!

Jerih jaga perasaan orang!

Weiihhh!! aku bukan manusia tanpa rasa.

Aku manusia yang pernah berdosa dan cuba bangkit penuh seksa.

Seksa bila di kelilingi oleh orang2 yang penuh pura.

Jangan kau pandang aku lemah tanpa kuasa.

Kerana di mata DIA mungkin aku hamba yang derita.

Doaku di angkat tanpa di seka.

Siapa kamu untuk mengatakan itu dusta?

Allah swt itu kan MAHA BERKUASA.

Tunggu dan lihat saja pengakhiran sketsa yang kalian cipta.

Syukur atas semua cerita.

Yang buat aku semakin dewasa.


-14april2013, Felda Kepis-




No comments :