Tuesday 12 March 2013

Sayur 30 tahun ^_^




Assalammualaikum wrt.

Kembali bersiaran dengan mood yang ke laut..kih3!!. Tapi di sebabkan tengah buhsan dan entry kali ini telah lama terkohop, maka ku gagahkan jua jari gemok kontot ini untuk berkarya. cehh! berkarya lah sangat kan..setakat tulis benda merapu meraban, sapa pun boleh kan?. Ish3!! silap tu kawan2 yer..serius silap bila korang pikior gitu. Nak tulis pun kena ada rasa tau, kena ada mood..walaupun setakat merepek2 penulisannya. Ok tutup mukadimah yang macam nobel nih..ekeke.

Ini entry nak citer pasal apaknya si RYAN4, sapa lagi kalau bukan tokey sayur tuh kan :P. 18 Februari 2013 tempohari, genap lah usia beliau 30 tahun. Sweet ke tidak beliau pada usia 30 tahun itu adalah rahsia..agaga!!. Berjuta kesyukuran bonda panjatkan pada Ilahi kerana pada usia en.sayur 30tahun ini beliau masih bersama bonda dan RYAN4. Masih tersenyum melayan karenah bonda, masih gagah mencari bersuap2 nasi buat RYAN4.Alhamdulillah..syukur.

Seperti tahun2 yang berlalu, tiada keramaian besar2 kami lakukan. Cukup menadah tangan berdoa semoga khalifah kami ini panjang umur dan murah rezeki. Untuk tidak menghampakan RYAN4 yang sangat obses untuk tiup lilin, beli lah jugak kek kocik pengubat jiwa mereka..ngeh3!. Nyanyi ramai2 pastu makan kek sejemput, itu dah cukup buat RYAN4 kami suka hati sepanjang minggu. Jom kongsi gambar dengan kitaorg..

nampak tak kek tertobek? haha!! rakyat jelata over excited :P

Tokey sayur kesayangan saya..wewit3!! ^_^

Anak2 yang teruja ^_^

Ayah yang setia melayan..thumbs up to ayah!

Macam2 hal..sigh :P

~ mereka kesayangan saya ~

~ cinta hati bonda ~

Abg long dberi penghormatan memotong kek ayah..riak pulak! ngeh3!!
yang tak seberapa dari bonda.


3 comments :

Ija said...

nak sikit kekk.... :)

faraherda.razalan said...

Alalalala...comel lak tgk majlis kecil mcm ni....tgk RYAN4 tu, bersungguh celebrate besday apaknye. Hehehehehe.....kek tu, ain ke yg bt? Heeeee~

Ija said...

nak kek sikit.... :)