Wednesday 31 July 2013

Ber'sekut raya dan ber'bunga api..keh3!!




Assalammualaikum wrt.

Alhamdulillah Ya Allah, sampai dah kita ke Ramadhan yg ke22 hari ni, syukran!. Tak banyak yg nak di kongsi. Cuma 20Ramadhan yg lalu genap setahun pemergian bidadari tercinta ke hadrat Illahi. Banyak yg dah aku lalui sepanjang setahun ni, alhamdulillah hidup semakin dirahmati dan di berkati. Semakin selesa berdikari sendiri yg satu masa dulu was-was untuk aku lakukan.

Menjalani ibadah puasa dengan lebih baik dari tahun-tahun sebelum ni, bersyukur sangat-sangat. Semoga kehidupan kami sekeluarga lebih di redhai dan di rahmati. Amin. Apa jua pun ujian yang datang, kepadaNYA kami berserah dan memohon perlindungan. Tiada upaya dan daya kami sebagai hamba ini untuk terus bertahan jika tanpa kasih sayang Allah swt.

Semalam..beraktiviti bebas dengan budak 4ketoi tuh, siang hari dah penat bergelut dgn sekut raya kan..so malam hari moh kita berjimba bersama di garaj rumah..ahak! jom layan gambar berbutir2 ni jom!

main mercun jer, bunga api tak layan..kih3!!

ketua merangkap ayahanda sendiri :P

nak turun takut, so bertapa lah kat atas keta jer..kih3!!

lately, si kerinting suka betol gigit kuku..
asyik nak kn tampor je tgn tuh..haih!

ayah bakar anak lempar, bijak kan en.sayur kan? alahai..

berani sungguh hero2 tecik nih!

model bunga api jer...mih3!!

aksi kena lebih..poyos acai!

cinta2 hati bonda ^_^

melting tak korang? hak3!!

kerinting bonda dah besar..yeay!
Sekut Cornflakes in da house..done.
Sekut Oat ikut sedap anak tekak sendiri..huhu.
Ok lah..da! jumpa nanti yer. Take care n jangan nakal-nakal hujung pose ni tau! Jom sesama tunggu malam lailatul qadar. Dah boleh mula tingkatkan amalan sejak 3malam lepas tau, mana tau ini mungkin Ramadhan terakhir kita. Semoga Ramadhan ini berakhir dengan yang baik-baik sahaja.

Sedih Ramadhan dah nak tinggalkan kita...:'(


#Al fatihah buat ibu tersayang..setahun dua hari menyulam rindu.

No comments :