Tuesday 28 August 2012

5 Hengget punya kes 29/8/2012 ^_^




' b...nak duit belanja tau arinih'
( dialog harian yang sengaja buli en sayur :P)

'Berapa?'

Tak yah nak sengeh2 sangat eh en.sayur bila tanya berapa tuh, hek3!!

'5 ringgit jer'

Baik kan bonda?

Ececeh!!

Isteri yang pandai menjaga hati memang gitu.

^__________^

'Nah..'

Note 5 hengget bertukar tangan dan
di hulur dengan muka yang sgt2 tak bersalah.

'Ok b...terima kasih sbb lurus seperti selalu'
(arrrghhh!!! dalam hati dah gelak dekah2, padan muka aku...sigh!)

Maka beliau yang bernama en.sayur pun start enjin kereta
dan terus blah dengan muka yang memang santun habis.

Nampak tak permainan kami?

Sorang mengharapkan yang seketol lagi memahami dengan memberikan lebih dari permintaan.

Tapi malangnya yang seketol tuh masih seperti 6 tahun yang dulu,

Lurus.

Takde perasaan.

Takde bunga hati.
(nak laki dalam hati ade bunga lertuh..mimpi lah bonda oooiii..adeh)

Seret kaki sambil tunduk pandang tanah.

Sedih dan hiba mengenggam erat 5 hengget

Sekian drama untuk pagi ini.

*______________________*


PESANAN RINGKAS KHIDMAT BONDA HATI KAPAS

*Walaupun awok keras dan straight jer dengan saya...tapi saya tetap cintakan awak sepenuh hati dan sayangkan awok macam 1st time kita jumpa dulu. Kerana sifat awok ni lah yang selalu buat saya sengeh2 tanpa sebab dan saya akan pastikan yang RYAN4 kita turut memahami perangai awok yang satu nih,kekurangan awok menjadi pelengkap pada kesempurnaan saya.

Luv awok en.sayur :P

No comments :