Tuesday, 13 November 2012

Si kuning di waktu hujan ^_^



Malam tadi hujan lebat.

Lebat sampai bonda rasa nak tido jer.

Eeeehhh!!! tak boleh tido jer, nanti makin 'tambun'.

Ok jom ke dapur dan buat sesuatu.

Baik ke dapur dari ke tempat tido.

Pasal RYAN4 masih tak mahu ber'adik lagi.

Opss!! ok, terlebih sudah :P 

- Tampar pp sekalik!!..biasa dia -

Dan ini hasilnya...


Cheese cake pina colada.

Dalam bahasa kampung nya 'kek keju noneh'
(orang negeri sembilan kalau tak reti nak menyebutnya, sila cek status anda..ekeke!!)

Langit kelam jer, jadi kita kontra kan.

Tu yang kek nih kuning bukan main lagi..hihi.

Rasanya?

Sangatlah awesome jika anda peminat tegar cheese seperti bonda.

Kalau dengan cheese korang bermusuh, alamat masuk mulut dan keluar balik lah gamaknya.

Seperti RYAN4 bonda.

- untung bonda dapat sapu semua..hak3!! -

Daaa!!!



3 comments :

Aidah said...

Nak nangeh tengok. Akak tak buleh makan cheeselah, dik. Tak maun poghut ni noghimo e. Momuleh..kombung. Tengok yo lah nampak e.

saya gemuk saya comel..^^ said...

cheese my BFF..sedapnyo la kek.. ><

Bonda Ryan said...

relaks kak ida..tak moh nangeh nengok eh yo, itu biaso bagi poghut yang selalu bertoman dongan cili api..kih3!!.poghut as nih yo...solalu lupo daratan :P

SGSC..Sodap sampai monjilat siku nih, poie copek carik an noneh :)