Tuesday, 27 November 2012

Tapirus indicus ^_^




- Senyum -

Dia masih seperti dulu. Dia masih kekal begitu. Masih pandai mengambil hati. Masih pandai menghargai kawan. Dan paling pasti...Masih pandai mencari gaduh. 14 tahun bukan pemisah. 14 tahun bukan ukuran. Kerna kita tetap kita. 

Tapirus indicus...

10 comments :

Kakcik Nur said...

Apakah itu?

Tapirus indicus?? kakcik kena bukak kamus ni...

Bonda Ryan said...

ekeke!!! kak chik sejenis spesies yang hampir pupus gamaknya menatang nih :P

Aidah said...

Akak pun tak kona gak ngan spesies ni. Nanti dah kona baghu buleh jatuh centa yo, dik.

Bonda Ryan said...

huish!! tak yah lah jatuh cinta kak aidah..bughuk bonar ghoman eh. muncung eh panjang. lopeh tuh makanan eh pulak tuh somut tuh..yeekkk!!!

faraherda.razalan said...

En.Sayur ka Ain?

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

tapir said...

oit oit ngutuk org ni??

Bonda Ryan said...

kaka fara, nih pasal budak buruk yang penah jadik kawan ain. hilang dan jumpa kembali tapi masih tetap sama seperti dulu. pak joe..blog nih biasa jer, masih terkial2 nak bercerita dan berkongsi :) Encik tapir, sila jangan terasa, walaupun nama ko sbnarnya tapirus indicus tersebut..haha!!

tapir said...

:-)