Saturday, 30 June 2012

Adehh!! kan bonda dah kata..:/



Pinjam sat pic en.goggle, almari sebenar under quarantin pasal sakit,huhu

Nampak almari kat atas nih??

pasal ape pulak bonda letak segabak almari??

Meh nak citer..

Panjang tapi tak lebar.

RYAN4 Punya kelaku yang bisa buat bonda 'heart attack'.

Hujung minggu seperti biasa hanya ada bonda dan 4ketol RYAN4.

Dah beri ingatan berjuta kali.

Amaran keras jugak sudah di keluarkan.

Tetapi sifat ingin tahu lebih berkuasa.

Amaran keras di anggap sepi.

Akhirnya bencana pun berlaku..

Mukhlis dan Miqail telah alami mimpi ngeri.

Harapnya menjadi ingatan di masa akan datang.

Mereka di himpap almari dua pintu di atas..

Jeritan berjemaah di ikuti tangisan berkumandang.

Bonda menggigil seakan dunia berhenti berputar.

Ya Allah!!..gigih bonda alihkan almari,
(Dramatic situation pasal bonda turut meraung nanes sama..huk!!)

Hadoi aii!!! bengkak sudah kaki dan tangan.

Muhammad Ryan Miqail..Muhammad Ryan Mukhlis,

Marah bonda bersebab..tegah bonda kerana sayang.

Saat ini bonda jadik takut...

Takut memandang almari.

Haih!! kalian benar2 menambah fobia bonda.

Maafkan bonda klu baju n seluar suma di lantai.

Maafkan bonda juga kerana cuai minggu ini.

Maafkan bonda :(





2 comments :

Takde Maknanye said...

Amboih-amboih....bijak sangat ni..sape suh main kat gobok..kan dah kena hempap..babap kang.

Bonda Ryan said...

tak tau nak kata apa dah takde makna..makin d tegah makin menjadi. dah tau bahaya baru lah depa berenti. Aman dah gobok tu la ni pasai dah takda sapa nak usik dia..haha!!