Monday, 11 June 2012

Rajuk Bonda



Saya merajuk..

Rajuk yang memang betul2 rajuk..


Rajuk yang tak kan ade yang pujuk..


Sebab haper???


Sebab hati saya hati kapas..


Hal kecik pun saya anggap besar..


Maka rajukan pun terjadi..


TAPI...


Pasti tak lama kerana, ALLAH swt anugerahkan saya sifat memaafkan...


Alhamdulillah..


Eeehhh...bunga matahari saya dah kembang lah!!! 

Penyumbang terbesar mood rajuk menurun..hak3!!


cantik kan????? ^_^


4 comments :

islahkreatif said...

x yah nak merajuk sgt la mok...hehehehe

BondaRyan said...

huhu..asal?..awok pun nak merajuk jugak ker en.gundud..kui3!!

pok amai-amai said...

Eh? Ain tanam pokok nie? Cool! Cantik lak tu...

BondaRyan said...

Ala kak fara..yang benor nya ain bantu dia masuk tanah jer..pastu dia pandai2 hidup sendri..hahahha!!.sedar2 dah besor..ain sokongkan pada kayu tuh, then pagi nih tgk dah berbunga.cian dia..pokok yatim kematu nih kak..ain tanam jer, pastu dia bg kasih sayang kat dri sndri..ngeh3!!.