Monday, 18 June 2012

Masyal oohhh masyal!!! (bonda kaler ijau lagik)




Seminggu sudah..

Dia masih tak berubah..

Masih dengan aktiviti yang buat tgn kecil dan montel itu bonda babap.

Memang aktiviti yang tak berfaedah..sgt2 tak berfaedah!

Budget bonda nya berada di dalam set citer 'MUSANG BERJANGGUT'.

Kenapa?? Apa??,

Masyal c kerinting telah mencampurkan beberapa bahan di dapur kecil bonda..

Pengaruh masterchef yang di tonton bersama bonda setiap malam..iya kah?

Hadoi lah...

Beliau dengan senang hati dan tega perasaan mencampurkan,



KUNYIT + GARAM



Naik pitam dah bonda menapis dan mengasingkan nya nak oooiiii!!

Buang jer lah..

Rugi + Pembaziran yang nyata.

Terpaksa..

Sambil nyanyi lagu 'ku pendam sebuah duka'

Mudah-mudahan dapat kawen dgn anak raja...^_^
(harap2 en sayur tak baca entry nih...kekeke3!!)

Dah!!! nak amik mood balik, pasal malam karang nak asingkan lagik..sob3!!!

tengok-tengok!!! kat dapur jer kelentang kelentung nya.

*Maap yer..kualiti gambar xmemuaskan pasal pakai camera guna kodak..*_^








2 comments :

Takde Maknanye said...

Ahahaha...kelaka la..

BondaRyan said...

Takde maknanye...kelaka vs makan hati, sob3!!! :)