Sunday, 14 October 2012

Jadilah dari takde..



Assalammualaikum wrt..

Hari tuh penah citer kan yang adik
bonda dah tunang?

Baru jer lagi..

29hb September 2012.

Memandangkan bonda nih 12 jam sehari 
ada kat dunia maya nih.

Maka kesempatan telah di ambil dengan jayanya.

hik3!!

Ok.

Lepas berlangsungnya sesuatu majlis,
kita mesti nak ada kenangan kan?

Sama macam bonda :)

Beratus gambar telah bonda snap waktu
hari pertunangan tuh.

Kekononnya feeling zaman belajar lah kan.

- Sadis -

Al kisahnya..bonda kan budak art satu ketika dulu di bumi Uitm.

Makanya itu menjadi alasan untuk ber'feeling begitu,

Sila terima.

Ok berbalik pada ' ambil kesempatan dengan jayanya '.

Bonda telah bersungguh2 menekan button ' buy now '
pada website groupon tempohari.

Semata2 untuk sebuah Photobook.

Murah.

Cepat.

Mampu milik.

Dan ini hasilnya,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
front page yang telah bonda edit siap-siap ^_^

Satu daripada page Photobook tersebut.

Tak lah sehebat mana.

Tapi berbaloi lah dengan harga yang di tawarkan.

Alhamdulillah.

Bersyukur selalu dengan apa yang ada.

^______^

2 comments :

Kakcik Nur said...

Wah... cantiknya.

Kakcik memang tak ada bakat nak buat cantik2 macam tu. ;-)

Bonda Ryan said...

ok2 jer kak chik, tu saya kata..ok lah dari takde kan? alhamdulillah :)