Monday, 22 October 2012

Pemberitahuan tentang jodoh :)




Assalammualaikum wrt semua...^_^

Ramai pulak yang bertanya kat bonda
di muka buku tentang entry

INI.

Untuk makluman semua..bonda masih
bertemankan kekasih lama.

Takde vios..

Takde Rush..

Juga takde segala tok nenek encik toyo lagi.

Baru memendam cinta dan hantar rombongan merisik jer.

Tak tau sama ada di terima atau tak oleh Haji.Am tuh.

Kalau ada rezeki RYAN4 adalah.

Kalau takde, takpe.Tapi kena masuk hosp lagik lah
Cik Mau bte 6614 tuh.

Malas dah sebenarnya nak simpan 'retis' nih..tuh
yang verangan nak pegi meminang yang lain.

RYAN4 dah semakin membesar...

Sangat tak sesuai MAU 6614 tuh lagik.

Sempit.

Doakan pinangan kami di terima yer...:P



*Al Fatihah buat ibu tersayang...82hari sudah berlalu.


4 comments :

Kakcik Nur said...

InsyaAllah, kalau semuanya teratur, pasti pinangan akan diterima. :)

Bonda Ryan said...

Amin...semoga jodoh kami ada kan kak chik kan..sian tgk 4 ketol tuh duk tido kat kaki bila dalam kereta :)

faraherda.razalan said...

Aik? Vios ke Ain? Ke Rush? Amboihhhh!

Bonda Ryan said...

Bukan lah kaka fara...tak mampu pun nak pakai kereta tuh semua. Mampu kat avanza jer, tuh pun berjodoh ke tak..masih tak tau. Anak ramai kaka..waja tuh dah sempit, so beli jer ikut kmampuan sebab iannya dah jadi keperluan dan bukan nya ikut kehendak kan^_^