Monday 29 October 2012

Welcome home anak baru...



Assalammualaikum wrt...

Sejak dua menjak nih malas rasanya nak menulis. Mungkin baru lepas kebah dari demam kura2 tempohari, mood bonda masih ke laut..ekeke!!. Lagi pun takde yang istimewa dan penting untuk bonda celotehkan. RYAN4 masih seperti selalu, hari2 ada saja kelaku baru yang buat bonda rasa nak pitam. 4 RYAN..Makanya 4 kelaku yang boleh buat bonda pagi high blood dan malamnya low blood ^_^

Ok..sebelum terlupa, nak wish selamat datang kepada ahli keluaga kami yang baru Encik 8746. Hari nih bonda ngular jap dari kerja sebab nak uruskan pasport si encik ni lah, pergi JPJ segala. Alhamdulillah...sememangnya kami berjodoh. Tu lah orang tua2 selalu kata...kalau dah jodoh tidak ke mana. Ini rezeki RYAN4 yang Allah swt berikan melalui bonda dan En.sayur. So..lepas nih no more tak cukup seat yer anak2..dah ada sorang satu, tak kan ada lagi pemandangan comforter di tempat letak kaki..shadis!! :P.

Terima kasih Allah swt..

Terima kasih Ayah...

Terima kasih Adik...

Terima kasih kawan-kawan...

Di Atas kiriman doa kesejahteraan yang tak putus2 buat bonda dan keluaga. Ini semua HAK Allah swt...bonda hanya di beri peluang untuk meminjam semua kasih sayang dan kegembiraan ini. Thank you again..Alhamdulillah.


*Gambar anak baru? nanti2 lah yer, mood bergigam masih demam lah rasanya..hek3!!.

1 comment :

azieazah said...

Tahniah... beli keta baru ya? MPV kah?