Wednesday 28 November 2012

Jom main buih jom!!!



Assalammualaikum wrt.

Pandang kiri kanan.

Lap2 habuk yang dah mula bersepah.

^____^

Actually nih entry yang patutnya dah lama tertulis, tapi terkohop kerana kelambatan bonda belajar untuk melepaskan diri dari masalah 'kesekatan meng'upload' picca. Kelambatan di sebabkan oleh kemalasan dan kerja yang tak pernah selesai.

Ok..nak cakap nih kat apak RYAN4..

" Selamat ulangtahun perkahwinan kita yang ke6 En.sayur. Semoga tahun ini dan tahun2 yang akan datang kita tetap bersama dan bahagia di samping 4ketol RYAN4 kita. Sejauh mana pun saya melangkah, setinggi mana pun saya berada, awak tetap di hati saya hinggalah nyawa bercerai dari badan "

-sila jangan muntah, tolonglah bagi can yer :p -

Entry berhoneymoon itu bonda nak perap dulu tau korang..perap sampai jadik pekasam :). Untuk hari nih bonda nak kongsikan aktiviti hujung minggu kami semalam..14 November 2012.

Balik dari bercuti jer, badan nih rasa demam tak demam. Serba tak kena..mata nih manjang nak lelap jer,kih3!!. Sampai petang dok ngadap disney channel gelak2 dengan 3ketol budak tuh. seketol lagi takde pasal dia dah jadik anak atok (kata abang2 ryan muhaimin..hihi). Petang jer..masing2 dah kalut nak main kat laman. tak moh duduk dalam rumah dah. Masing2 dok sibuk mintak nak mandi kolam. Tidak lah bonda larat nak melayankan RYAN4 bonda nak ber'kolam di petang yang hangat kan. Jadik as usual..en.sayur lah yang take over 3ketol budak tecik tuh.

- Lega -

Orang perit2 mata pandang luar sebab panas..tapi, RYAN4 bonda bukan main lagi mandi kat kolam yang kecik miut tuh. Ini kolam ke4 tau after di curik 3x dah. Beli untuk kali yang ke4 nih boleh tersalah beli pulak, en.sayur nak cepat sangat sampai tak sempat tgk keluasan kolam tuh. Bawak balik jer...haaa!!!
(jerit ramai2) .

Punyalah tecik nak masuk kan 4 ketol RYAN4 bonda tuh. tapi hari nih nasib baik pasal cuma ada 3ketol jer. So RYAN4 terpaksa lah tecik2 kan muntot memasing. Dari takde tempat nak berendam kan? so memasing pasrah jer lah. Gila tak pasrah, punah impian mencakar2 kapet nnt u...mwahaha!!. Ok lah korang..jom layan picca jom, bonda nak layan tekak pulak..nak kasik energy cikit. makhluk2 yang dalam pewut nih dah main gendang cina mati dah nih :P
.
.
.
bonda pun tak penah merasa main buih tau tak..jeles!!

pesta3!!!

uish!! rasa macam nak join pulak..haha!!

peace bonda!!

poommm!!! nyum3!!
(si pelat pun ada hati nak meng'dog bonda tau..cett!)

nih lah second leadernya :)

~ sensored ~


Haa!!! ini leader dia yang besar..hamboih2!!.

ops!! nasib terlindung, kih3!!

mebiusss!!!! katanya lah...wekkk!!

terbaring2 ko...to much kan?



- Sekian -


* Al Fatihah buat bidadariku sayang...113 hari yang rindu :(

4 comments :

Aidah said...

Waaah...bestnya mandi buih di cuaca panas membahang ni. Lagi best kalau bonda rajin suap makan. Mesti laju dan berpinggan2 masuk perut.

Bonda Ryan said...

selalu rajin kak ida suap nasik atau apa jer lah yang ada kat dapur tuh. tapi kali nih mlas pasal diorg gerenti kenyang kot makan buih tuh..agaga!!

Takdemaknanye said...

Hehehe...kelaka la mandi kolam..siap ade buih tak bley tahan betol...

Bonda Ryan said...

kan? bukan main lagik depa main buih..jeless!!!