Wednesday, 19 September 2012

' Ampunkan saya penunggu gua '




Assalammualaikum..

Ini entry merendahkan ego.

Ini entry ikhlas dari hati.

Pada sesiapa yang terasa dengan penulisan bonda
berkaitan 'sindiran' dan
" Dari sudut pandangan bonda jer " semalam,
bonda minta maaf seikhlas hati.

Bukan isu siapa makan cili dia yang terasa pedas.

Tapi tentang kenyataan kehidupan.

Bonda sekadar menulis untuk berkongsi.

Bukan kah blog di cipta utk kita meluahkan rasa?

Menulis demi perkongsian.

Mahu terima..terima.

Jika tidak mahu menerima..terpulang.

Sekali lagi..

" Ampunkan saya penunggu gua "

Hehehe.

^_______________^

6 comments :

kakcik said...

Kakcik tak rasa apa2pun... hehehe...

faraherda. razalan said...

Takpelah Ain. Say thanks to him/her sbb baca entry Ain yg cute tu!!! Jom la cari kawan lagi Ain....

sudipVSsenduk said...

kadangkala kebenaran itu pahit, tapi harus ditelan jua.

awak... lagi pedas sambal tumis nasi lemak, lagi saya suka..

Bonda Ryan said...

ekeke!! kak cik tak rasa pasal kak cik bukan penunggu2 gua tuh kak cik..penunggu2 gua tuh suka makan cili tau..pastu pedas salahkan org lain..adehh!! ^_^

Bonda Ryan said...

memang pun kaka fara..mmg selalu pun ucap syukur dan berterima kasih kat sesiapa pun yang baca tuh. Bukan retis jer ada peminat tau..ain pun hader, hihi. InsyaAllah kak fara..klu ade yang nak berkawan..ain ok jer, u know me well right ^_^

Bonda Ryan said...

sudipVSsenduk..hihi, kebenaran yang pahit tu lah org kita selalu tak moh terima kan?. Hey awak sudipVSsenduk!! selera kita sama lah..pedas nya sambal buat air mata kita keluar dengan kpuasaan kan. Much better then air mata kita keluar utk hal2 remeh.