Sunday, 23 September 2012

Hero tersangkut pagar..ekeke!!




Cuti minggu nih cuti 'main'kat laman' jer.

Pasal apa cuti minggu nih
cuti main kat laman?

Oooohhh..banyak kejadian di
laman minggu ini :)

Tengah bulan kot..

Nak merayap ke pasaraya2 amatlah
tidak berbaloi.

Kerna hanya mampu telan air liur dan nangis.

Owwhh!! sangat psyco nnt.

Makanya..mari kita bercuti dan
berjimba di rumah sahaja yer RYAN4.

Petang semalam bonda berbesar hati
lepaskan RYAN4 kat laman.
( tepuk tangan reramai..yeay! )

Hurm..selalunya bonda tak akan lepaskan
mereka main kat laman pun.

Gate sentiasa bersolex tanda perintah berkurung..hew3!!

Takut jatuh longkang. Kalau dah berbenjol karang..
bonda jugak yang nangis berjemaah..naya kan?.

Bila ada kesempatan yang bukan selalu datang,
haruslah di gunakan untuk 'ber'eksperimen' kan.

Terlebih pandai 'ber'eksperimen' ini jadi nya..
.
.
.
.
.
.

Panjat sangatlah power..

Nak turun?

Haa!! jom kita meraung dulu..
kata emin..sigh!.

Maka penyelamat2 pun berusahalah
untuk membantu.

Tak tau lah bonda nak kata 'penyelamat' ker
atau 'pom2 boy'..

Pasal lebih banyak gelak dari
kata2 semangat..haha!!

Ini 'penyelamat' nya..
.
.
.
.
.
.
Interview dulu..Macam mana boleh terlepas ke atas..kah3!!.

Kami bantu gelak jer boleh? kata abang long..hik3!!

Gigih tau 'penyelamat2' tersebut..

Berpampers pun takpe..
janji mangsa dapat diselamatkan dengan cepat.

Kononnya!!

Last2 'superbonda' jugak lah yang boleh di harap..
( gambar tak boleh di xposed..pasal nnt jadik buruan..namoh3!! haha!! )

keh3!!..apa punya 'penyelamat' lah korang nih.

Harapkan pagar..pagar bolos rupanya.

Nih lah di katakan sokong membawa rebah..ayo!

Inilah rentetan 22hb September 2012 kalian.

Lepas penat di buli..meraung dan segala aktiviti
vokal bukan sekadar rupa korang,

ini penutupnya..
.
.
.
.
aksi 'ultraman' tetap di teruskan di dalam rumah..sigh!

senyum paling manis setelah penat meraung atas pagar..kah3!!

pakai topi di malam hari..masyal mmg kaki memunggah..adoi!

- SEKIAN -


*Al Fatihah buat nenda kalian..:(






3 comments :

Takde Maknanye said...

Kikiki..kelaka la 3 ketol ni..mana lagi seketol...

Takde Maknanye said...

Kikiki..kelaka la 3 ketol ni..mana lagi seketol...

Bonda Ryan said...

Lagik seketol tuh macam weird ckit tau, namoh campur sgt dengan 3 ketol nih. Kawan dia patung ultraman..cd ultraman dan bantal busuk..keh3!!