Monday 3 September 2012

Raya ooohhh raya...(entry tinggal bas..kih3!!)




Raya dah habis ker?

Belum kan?

Sempat kan nak post gambar raya?

Korang nak tgk tak?

Tengok lah yer..

Gigih tau kumpulkan.

Kelewatan meng'upload picca raya biasa..

Biasa bagi ibu yang beranak ramai kan?

Kan?

Jgn muntah dah lah yer 

Batal pose 6 korang

Tak pasal2 bonda kongsi dose

Namoh3!!

Jom layan..


Destinasi pertama..Al Fatihah buat ibu yg di rindui :(

geram!!

gggrrrrr...berani amik lah lemang saya kata masyal..hihi.

Mesyuarat sepupu sepapat,
kita nak raya mana eh? kata helfy :)

Oooooohhh game di pagi raya mmg heaven..sigh!

Macam nih main nya..kata haikal :)

Mereka yang sgt2 ensem dan awesome dad day...
berpeluh ketiak tau nak kumpul kan mereka nih...hik3!!

picca yang paling cool bonda rasa..suka sangat!!

Beratur amik wet raya..aik!! bukan dah bg ke tadi kata atok...kih3!!

susah nak tangkap reramai..bonda kepit sorang2..mwahahaha!!
tu yang ade tercebik tuh..padan muka :P

Jelai 4...saudara en.sayur saya :)

~Kami~
ade macam pegantin baru tak?
MUNTAH!!!

Haish!!! kacau daun betol...:P

Penat ooooo nak capture pic nih, sibuk nak angkut jugak bear gedang tuh...
bg hint nak adik lertuh..kui3!!

Masyal yang amat2 lasak dad day...sigh!


3 panglima :)


Macam dokter tak saya kata miqail..
Doktor takde..detektif conan ade
Cet!!

Besarkan family en sayur bonda??
ni pun ade tercicir :)


Long journey with luv 2012

REMBAU - BAHAU - K.LUMPUR - SEKINCHAN

Al Fatihah buat ibu..27 hari penuh cinta.


"Ya Allah, aku layak diuji. Aku hanya hambaMu. Di sebalik ujian ini aku yakin ada kebaikannya. Cuma kerana kelemahan dan kejahilanku... aku belum nampak wahai Tuhan. Namun aku tetap yakin di sebalik semua ini tetap ada kasih sayangMu."

No comments :